Każdy klient sport-trada.pl może zwrócić zakupiony towar w przeciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru bez podania przyczyny.
W
przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru prosimy o powiadomienie
obsługi sklepu poprzez e-mail: biuro@sport-trada.pl lub telefonicznie:
791 553 307
Warunkiem jest zwrot towarów nieużywanych,
nieuszkodzonych oraz czystych, razem z oryginalnym opakowaniem,
ometkowaniem i dowodem zakupu.
Towar wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) prosimy
odsyłać na adres sklepu przesyłką pocztową. Do przesyłki prosimy
dołączyć krótkie pismo z informacją o odstąpieniu od umowy oraz dane
kontaktowe wraz z numerem konta, na które mają być zwrócone pieniądze.
Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem.
Zwroty realizowane są zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczy
Pieniądze zostaną zwrócone na podane przez Państwa konto.
II. Niezgodność towaru z umową
W
razie niezgodności towaru z umową Klient ma prawo żądać wymiany lub
naprawy towaru. Jeżeli naprawa lub wymiana nie są możliwe lub wymagają
nadmiernych kosztów klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia
ceny lub odstąpić od umowy. W tym przypadku klient ma 2 lata na
zgłoszenie niezgodności towaru z opisem.
III. Reklamacje
W
przypadku gdy zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w
trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową wraz z otrzymanym dowodem zakupu (faktura lub paragon). Przesyłkę prosimy oznaczyć napisem „REKLAMACJA” oraz dołączyć opis przyczyny reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.
IV. Gwarancje
Wszystkie
towary oferowane w sklepie Sport-trada.pl są fabrycznie nowe i są
objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. Zazwyczaj
okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Szczegóły gwarancji danego produktu
mogą Państwo znaleźć na stronach producenta lub dystrybutora.
V.Zwroty pieniędzy
Zwrot
pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie
dokonany po weryfikacji reklamacji/zwrotu przez obsługę sklepu w
następujący sposób:
- jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,
- jeśli zamówienie opłacone było przelewem elektroniczny - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
-
w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub za
pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na pode przez klienta konto.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.