Specjalista ds. obsługi klienta

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

 

OBOWIĄZKI:
• Obsługa klientów stacjonarnych i internetowych
• Sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów
• Realizacja celów firmy
• Realizacja zamówień
• Edycje produktów
• Wystawianie aukcji allegro, ebay
• Analiza cen konkurencji
• Przeceny produktów
• Dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie
• Przestrzeganie procedur i standardów firmy

CO OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę w rozwijającej się firmie
• Codzienne wyzwania
• Przyjazną atmosferę zespołu
• Elastyczne godziny pracy
• Niezbędne narzędzia pracy
• Ambitne wyzwania
• Rabaty na zakupy
• Pracę na pełen etat.

CZEGO OCZEKUJEMY:
• Otwartości na kontakt z klientem
• Biegłej obsługi MS office, swobodnego poruszania w Internecie
• Dobrej organizacji pracy
• Podstawowej znajomości sprzętu koszykarskiego
• Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli wraz z podpisem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)"

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel